Dawson's Creek Affiliates Dawson's Creek Images Dawson's Creek Extras Dawson's Creek Transcripts

Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
  If u were joey, u would
 Posted: 03/27/03 10:45
User avatar

Sober

Sober

Posts: 20

Reply Quote

Pacey!


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 03/27/03 16:54
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

PACEY! ;)


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/18/03 22:02

Sober

Sober

Posts: 27

Reply Quote

I think it would be really cool if she chose Dawson...who then turned her down for messing him about for 10 years

so she then goes to Pacey who also turns her down for the same thing.

then Dawson and Pacey run of together and set up life in San Fran...Thats tight.

I'M A DPer. GO DAWSON AND PACEY!
:rollin :silly2

only teasing.
I would pick neither


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/19/03 03:03
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Quote:
Quote:
then Dawson and Pacey run of together and set up life in San Fran...Thats tight.


OMG! Pink! LMAO! :drink :drink :rollin :rollin


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/27/03 12:53
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

:lmao :lol :rollin


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/27/03 15:05

Underage

Underage

Posts: 2

Reply Quote

PACEY! Dawson could never compare to him cause he is totally joey's soul mate!


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/27/03 15:41
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

alibit~ Welcome to FD! :welcome
:wavey :wavey :wavey
:wave :wave :wave
:groupwave


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/28/03 06:32

Underage

Underage

Posts: 4

Reply Quote

Pacey because he looks like an old boyfriend. The character of Pacey just has this great sex appeal.

Kris


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 04/29/03 15:13
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

Welcome to FD, Albit! :welcome :welcome :welcome

And I agree...
PACEY!


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/02/03 03:19

Sober

Sober

Posts: 38

Reply Quote

Pick herself cause she is selfish like that.


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/04/03 18:04
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Curiousity question Patty- how is she selfish? :dunno
Is it because she cant' make up her mind? Or something else altogether? :dunno


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/05/03 03:46

Welcome

Posts: 1

Reply Quote

It would have to be Pacey. Just something about them together...it's like it should be together. I don't get the same feeling when I see Dawson and Joey together.


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/05/03 03:53

Sober

Sober

Posts: 38

Reply Quote

Quote:
Quote:
how is she selfish?


Because whenever somebody tries to talk some sense into her, all she does is make that stupid "mean face" and makes them look like the bad guys.

She kisses Jack while she is with Dawson and makes Dawson the bad guy.

Jen tries so hard to be friends with her but everytime she talks some sense into Joey and be friends with her, all Joey does is write her off just because SHE has a crush on Dawson. Jen practically saves Joey from being exposed to Anderson in season 1 and Joey doesn't even thank Jen!

Makes me sick of how people can hate Jen so much while Joey was such a selfish bitch to Jen. ( IMO, the writers are just trying to make Joey the sympatheticcharacter or make people feel sorry for her just to make people like Katie/Joey more than Jen/Michelle. ( This is a whole different topic!)


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/05/03 05:41
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

G Willakers~ Welcome to FD! :welcome
:wavey :wavey :wavey
:wave :wave :wave
:groupwave

Patty- :drink :drink Well, okay then. There's an answer alright. Would of never thought of that. But isn't all that from Season One? :dunno And the thing is, haven't pretty much all the characters been selfish in one way or another also?

I mean look at Dawson. It's always about him and his freaking movie. Or Jen and her freaking "past" life. Poor Jen. :hug Or Jack and his gay problems. :shake Joey and her "horrible" life. And Pacey and his many *cute* screw ups. :lol :lol


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/05/03 06:09

Sober

Sober

Posts: 38

Reply Quote

True, everyone has been selfish on this show, however, THIS IS JOEY'S CREEK RIGHT? everything is about her, her, her. "Her choice changed everything", " Joey is the heart of the show", blah, blah, blah. Nobody should seize to exist without HER right?


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 05/06/03 15:09
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Exactly. So your saying if you were Joey you would kill yourself, right? :drink


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 06/29/03 09:55

Tipsy

Tipsy

Posts: 121

Reply Quote

Without a doubt...Pacey...


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 07/27/03 08:22

Intoxicated

Intoxicated

Posts: 851

Reply Quote

dawson even though i think FD is total PJr, I only have kris on my side :mad


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 01/18/04 16:18

Wasted

Wasted

Posts: 1313

Reply Quote

:lol yup, but I'm here!

Where are you? :( :( :(


TopBottom
  
  If u were joey, u would
 Posted: 01/20/04 13:18
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 3564

Reply Quote

Jason up and vanished on us. :(


TopBottom
  
Display posts from previous:  Sort by  

Go to page Previous  1, 2, 3  Next



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron