Author Message
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/19/03 18:16
# 1 

Wasted

Wasted

Posts: 1253

Reply Quote

As a huge Buffy and Angel fan, I thought that I would pose this question to similar fans:
Why do you watch Buffy and Angel?

Is it just because you enjoy it? The actors in it? Or is it something more?

I would love to hear all of your opinions!

Ali


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/20/03 06:09
# 2 
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 3564

Reply Quote

Basically, I just enjoy it. The storylines are great, the characters are real, and it's just all around good television. :)


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/20/03 14:52
# 3 
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

Wow...good question. Why? Hmm...I just love the storylines, the entire concept of the supernatural, the characters...Spike and Angel. ;) Pretty much everything!


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/20/03 22:49
# 4 

Wasted

Wasted

Posts: 1253

Reply Quote

There are so many reasons I watch it... for starters ~ I love all of the characters, and I don't often love every single character in a show! I love how different they are... Buffy, well, she is an amazing character, Willow ~ she is pretty much my idol - I adore her character! Xander, he is so sweet, Tara (who I loved and miss!) was an angel, Spike, he is a complete babe, Giles ~ I have always liked for his wise words and attempts at being funny American style (which he just can't seem to get sometimes!) Dawn, who I think has developed into an amazing girl... and well, I could go on.

I also love it because of the story lines ~ they are original, they are catchy, and they are never boring. Certainly, Joss Whedon could win the prize for the "most original show, and the most original demons!" ~ where does he get some of them from!? I love it, though.

I also love Buffy because of the fact that I do not believe it can be given a genre ~ it can be terribly sad, terribly funny, terribly serious and terribly exciting. Also, it has had a few scary moments, too!

I just think that I watch Buffy (and Angel, which I think I have left out a bit ~ more on that in another post when I have more time) is an amazing combination of so many things.

Oh, and did I mentioned I love it!? ;)

Ali


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/25/03 15:34
# 5 
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

Quote:
Quote:
Oh, and did I mentioned I love it!?


You may have mentioned that! :lol :lol :rollin


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/25/03 21:46
# 6 

Wasted

Wasted

Posts: 1253

Reply Quote

Thought so :)


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/26/03 15:13
# 7 
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

:lol :lol


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/28/03 10:35
# 8 

Sober

Sober

Posts: 49

Reply Quote

I have watched Buffy since the second season. I love the mix of drama comedy and the supernatural storylines. I also really love all the characters and actors as well. I of course love Spuffy too and would just watch for them but luckily the whole show is amazing.
:wavey

:groupwave

www.jaimebees.com


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/28/03 14:55
# 9 
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 3564

Reply Quote

:wavey I'm a Spuffy fan too! :)


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/29/03 08:18

Intoxicated

Intoxicated

Posts: 691

Reply Quote

I started watching Buffy at the very beginning. I was only 10 or when it first aired in Britain, i was yong and easily influenced so it quikly took over my life, LOL. I like it because it's comedic, it mixes sci-fi with real life isues, and the guys are just so damn fine, hehe. I'm totally and completely obsessed, i tink Buffy fans are way worse then Trekkies, LOL.


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/29/03 23:56

Wasted

Wasted

Posts: 1253

Reply Quote

Aww, great reasons everyone! :)
I am really happy I started this thread!


TopBottom
  
  Why do you watch Buffy and Angel?
 Posted: 07/30/03 02:46

Intoxicated

Intoxicated

Posts: 851

Reply Quote

It's fuinny, i loved buffy at the beginning, then angel split and i kinda of liked that but buffy more. and when it was the series finale on the WB i thought it was amazing and then i just stopped. that was weird, its kind of like roswell how i stopped when it left the WB. maybe thats the effect that the WB has on me. but i like angel because of the story line, cuz its supernatural, and just that i got into it on buffy. and once i get into a show i just watch it till the end cuz it gets more and more interesting as it goes on. though i really didnt think they did a good job on the 4th season on angel. the characters r also really kool, i just like it


TopBottom
  
Display posts from previous:  Sort by  




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to: