Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/09/06 15:33
# 1 
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

"From a Whisper to a Scream" - A traumatic car accident fills the ER, Cristina has a crisis of conscience about her deceptive teamwork with Burke, and Izzie pushes the boundaries of her probation, on "Grey's Anatomy," THURSDAY, NOVEMBER 23 (9:00-10:01 p.m., ET) on the ABC Television Network.

From: ABC Medianet


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/09/06 15:37
# 2 
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

Thanks to Karen Neal and ABC Medianet for the following images:

Image
Image
Image


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/09/06 15:38
# 3 
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

Image
Image
Image


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/09/06 18:29
# 4 
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

seems pretty standard. im losing interest


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/10/06 11:43
# 5 
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

Finally! She should feel guilty and it's about damn time she did something about it. Fool.

Addison/Alex... yay!

But IA with your saying about losing interesting... I no longer keep episodes. I just tape because I'm too lazy to turn off the vcr after Ugly Betty. This show is just kinda boring and I don't really care about the main 'ship anymore.


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/10/06 15:42
# 6 
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

its november sweeps and there has been nothing that reflects that! grrrrrr. jsut cause your show is consistantly in the weekly top 10, it doesnt mean you should start getting lazy


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/10/06 16:36
# 7 
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

Well, ABC as a whole has sucked this sweeps period. From the soaps to the primetime shows. Just blech all the way around.


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/10/06 17:42
# 8 
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

more reasons to storm the stuido


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/11/06 09:32
# 9 
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

We have to figure out which coast the big wigs at ABC reside... I tend to think in New York, but that may be the news division...

Not sure. LOL


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/13/06 20:32
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

i think its LA.


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/14/06 13:49
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

Yeah, that's probably where the entertainment heads live.

Mmm...


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/14/06 17:17
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

ive never been to california. we'll have to do some sight seeing before we storm the heads


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/15/06 13:56
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

LOL Disney Land. And, stalking GH actors because they work on the same lot as Grey's. Yay!:lmfao


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/18/06 14:12
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

I wanna go with! :)


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/18/06 20:38
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

im counting on you to pick me up, Cory lol


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/19/06 12:21
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

You were a no-brainer, Cory. LOL


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/19/06 15:32
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

:grin :grin :grin

Thanks!


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/20/06 16:07
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

sdilly Cory lol


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/21/06 12:59
User avatar

Delirious

Delirious

Posts: 2226

Reply Quote

You better be dusting up on your one liners there!


TopBottom
  
  3x09~From A Whisper To A Scream
 Posted: 11/23/06 17:17
User avatar

Hammered

Hammered

Posts: 2843

Reply Quote

my quick and dirty review:

Ok, so Meredith and Derek are almost disgustingly adorable. Love the cross words and Derek begging for sex lol. and finally! sex! but thecut just beofre it got good. Bastards

Georgie, you crossed a line, but at least you apologised and you were having quite the day so I'll forgive you. speaking of the line, Poor Izzie, I'm surprised she has pulled all her hair out in frustration and/or bordem.

Oh! OH! I love George's parents! Adorable and so mom and dad-ish. They are the parents we all hate to admit we want lol. The kind that make sure you have plenty of cleany undies and make sure some boy doesn't go and break your heart.

CHICK FIGHT!. Well Chick scrap. Not impressed.

Love Dr. Han. She totaly rocks! Glad she's staying for at least a while. She's actually nice when shes not being competitve.

Addison and Alex. Noooooooooo. Please dont! its just not right. like oil and water, chalk and cheese, pickles and peanut butter! they just dont go together! For the love of God! Don't do it Shonda! Don't do it! Please! I'm begging you. yeah im tabling. ive been writing a research proposal all day. my brain is fried, but at least my typing has improved slightly.

Finally, Cristina and Burke. Bout bloody time this whole secret thing came to an end. It was getting tres dull. and maybe now the worlds most chemistry-less couple will end. Horrah! I miss Ice Queen Cristina. She was cool. Emotional panicy Cristina not so cool. So yeah...

All in all, not a bad ep, but not really worth the hype. its more like the rolled 8 ewpisodes worth of story devlopment in to 8 episode and thy expect us to be like yay! so happy! and totaly not call the on the fact that they should have actually put some devlopment in the previous 8 shows!


TopBottom
  
Display posts from previous:  Sort by  

Go to page 1, 2, 3  Next



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  
cron