Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
# 1 

Intoxicated

Intoxicated

Posts: 851

Reply Quote

Figured this would be a great place for the moderators or admins to post updates, potential downtime and other concerns as well as give the general public a place to post their ideas and suggestions for the message board.


TopBottom
  
# 2 
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Downtime?! What's that? :drink :drink

Great idea, baskiddball! Let's see, updates.. I fixed all the emoticons and transcripts for prior shows. Now, I'm working on fixing all the broken store links before moving onto adding the new shows. Lots of behind the scenes stuff. :lol


TopBottom
  
# 3 

Intoxicated

Intoxicated

Posts: 851

Reply Quote

Well once we have a member base of well over 3000 members and you need to upgrade the servers, I envision the need for potential downtime. Looking forward to filling some of these new show forums.


TopBottom
  
# 4 
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

What a way to dream! :lol

And going along with that thought... when we do get there, let's hope we don't have any downtime! Maybe, good preparation in advance would be the key! :rotf


TopBottom
  
# 5 

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 5862

Reply Quote

I have a question: Over on ezBoard, the forum banners used to be a link to either the forum you were in or FD itself (depending on where you were coming from). Is it possible to have anything like it again? I mean, it's totally possible to navigate the board without but old habits die hard, you see... I keep klicking on the banners like mad. :lmao


TopBottom
  
# 6 
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Stalker-- sure we can do that! Would you rather the banners click into the forum you are in or into the main page? :dunno


TopBottom
  
# 7 

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 5862

Reply Quote

Oh, it's possible? But nevermind, Bunnie, if it's only me... I don't want to ask for annyoing stuff, it's just a force of habit to click on it. :lol Especially since this place is fantastically linked, it's just out of habit that when I see the old banners I try to click them. :lol
I think we used to have it on ezBoard that when you were inside a thread or replying, the banner would take you to the forum you were in and when you were in the forum itself, not in a specific therad, the banner would take you to the main page. Or am I worng? :thinking Coming to think of it, actually it makes no sense like this, does it, seeing as how the link would have to take you to the same place regardless where you're coming from.
Or did it take to the main page? Maybe that was it, because I recall access was super easy, just click and whooosh. :) Teleported.


TopBottom
  
# 8 
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

No, you are right. I also remember the banners as teleporters. :up
And it does make it alot easier... even for all the members who just haven't gotten here yet and/or don't know it. :drink

And you are correct in the theory that they can only be linked to one destination. So, it's just a matter of where you want it to land you when you click? :dunno :lmao

I'm thinking it was originally linked to the main forum list. But I want to make sure that won't screw you up if I do that? :dunno


TopBottom
  
# 9 
User avatar

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 9944

Reply Quote

Speaking of, I do need to make some more banners... I'm just trying to catch up on school first... which I am procrastinating of course :help


TopBottom
  

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 5862

Reply Quote

Quote:
I'm thinking it was originally linked to the main forum list.

I think you're right, especially since I try to click the banners the most when I am trying to access the main forum list and get all confused when I go nowhere. :lmao It'd be fine by me! :)

Quote:
even for all the members who just haven't gotten here yet and/or don't know it.

You just wait. One day, they'll come in packs. ;)

Quote:
which I am procrastinating of course


Spicy - Now, that's unusual, of course. :lol Get to work! :nono ;) (We don't have the winking emoticon anymore, do we. I have to stop winking then. ;) )


TopBottom
  
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Quote:
You just wait. One day, they'll come in packs. ;)


Oh, I know... you're right. It will happen very slowly like last time and then it just hits you upside the head like a ton of bricks all at once and then you think to yourself, now how the hell did that happen?! :drink :lmao :rotf

And FYI: All banners in every forum re-direct err.. teleport back to the home page now. :)


TopBottom
  

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 5862

Reply Quote

Greeeaaaat - thank you! :flowers "Beam me up, Bunnie!" :lmao


TopBottom
  
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Awww... you're welcome Stalker! Let me know on your journey if any of them don't work. :)

All of the stores are now fixed, linked and complete up to the most current season. :)

Moving on as I'm now in the process of updating and finishing the rest of our Transcript section.


TopBottom
  
User avatar

Administrator

Posts: 17353

Reply Quote

Busy bunnie!


TopBottom
  
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Hell yeah! Trying to get it all fixed before I get to busy season with my RL job. :lol (You should have seen me the prior 4 months before this!) :rotf


TopBottom
  
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

Okay, all of the navigational buttons are updated in the Writers Realm now and all of the authors stories are now linked correctly! All links in Library and Twisted Reality are now fixed! :)

Off to sleep! :bed


TopBottom
  

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 5862

Reply Quote

Master of the FD-Verse! :thumbsup

BTW the beaming works fiiiine so far! Thanks again! :flowers


TopBottom
  
User avatar

Administrator

Posts: 26089

Reply Quote

haha... and you're welcome Stalker! Just don't get lost out there... :lmao :lmao


TopBottom
  

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 5862

Reply Quote

I'll try. It's a big board, y'know. :lol


TopBottom
  
User avatar

Blacked Out

Blacked Out

Posts: 9944

Reply Quote

Eleven years later and I STILL get lost :lmao


TopBottom
  
Display posts from previous:  Sort by  

Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to: