What are you watching NOW?!

All our other Favorite TV Shows and then some!
User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/05/14 09:00

I know! That's what I'm most curious about... I wonder if he is going to be some sort of supernatural being now? :dunno I hope not. I liked that he was the only sane one. But I guess if he has to be one I hope they make him the evil/bad ass one! :drink :lmao

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/08/14 03:41

I hope they don't change him. They have introduced so many different things now. I hope they make him more badass through that would be good to see him not so scared.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/08/14 08:57

Did you watch it yet? :dunno

and yeah... I don't want them to change him either. He's just about perfect the way he is. :heart I don't want to say too much else to spoil it for you.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/10/14 11:17

Oh let's see... this weekend I'm gonna watch the UK version of QAF, didn't realize Charlie aka Jax :heart was in it. :thud :thud :thud

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/10/14 11:52

I will watch it this weekend. Just have not had time. Been so busy :lol

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/10/14 19:32

LOL! Okay, well let me know when you do! Can't wait to see what you thought about it!

Just signed up for Huluplus... I get it for free for one week... so might not be on too much while I catch up on all my other shows and the UK version Tabby told me about. LOL but I'll report back as soon as my trial is over. :drink :lmao

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/11/14 15:12

OMG I just seen the latest Teen Wolf. What is going on, I actually had to recap the previous eposode too. I was like what was Lydia doing in Stiles room :lmao I felt so sorry for him though. And the reaction to the new girl on town. Who is hurting Peter and Derek... I want Alison to be with that other werewolf, kinda not a fan of Scott being with her.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/12/14 11:25

like what was Lydia doing in Stiles room
Yeah, me too! :lol But did you notice how she was in all of their "dream" states though? :thinking

And yes, I could care less if Scott is with Allison either, but I also don't feel it with him and the new girl either. yuck.

Posted my speculation in the Teen Wolf forum... I'm hoping it comes true. :drink :lmao

It really wasn't that scary for me at all though. :dunno

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/12/14 12:27

No not scary at all. But I was feeling sorry for Stiles on his nightmare. I want to know where it goes from here. Not awful bothered about the twins either. They are a nice addition I suppose if they stay.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/16/14 16:27

I have become WAAAAYYYYY too obsessed into the sterek fandom. :drink :drink :drink

and so, I have not watched anything lately because of it. LOL

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/22/14 02:09

Other people must be feeling the same way with the you tube videos and pictures of them etc. I have two episodes to catch up on now :)

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/22/14 16:05

Look at you catch up! OMG with last Mondays episode. I'm still thinking WTF?! :drink

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/25/14 01:46

I am now one episode behind :lol getting there slowly. Hopefully Monday I will be all caught up and new TVD still got that to watch :)

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/25/14 08:38

LOL! OMG. I don't even know WHAT to say to either one of the shows last episodes! Hurry up and catch up... :drink :lmao

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 01/26/14 17:05

I am trying. Had kids this weekend and I have a blocked ear. Still off next week so fingers crossed

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 01/28/14 08:19

A break is always good! We have a snow day today! So, I'll be watching last nights episode here in a little bit and then I'll have to do some posting today. Gotta catch up around here! :lol :lmao Of course, I might have to make a snowman today too! whoo-hoo lol

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 02/01/14 08:57

So how was you snow day? Lucky thing. We don't get them here, weather seems to be headed for snow though. I haven't watched anything in the past few days .

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 02/01/14 09:57

I watched TVD last night and I'm soooo stressed out now. LOL
We don't usually get snow here either, I mean it wasn't named HOTlanta for reason.. haha

User avatar
khalessi
I do believe in killing the messenger. Know why? It sends a message. —Damon
Posts: 5164
Joined: 03/27/13 16:35

Re: What are you watching NOW?!

Post by khalessi » 02/04/14 11:57

I am slowly catching up with Teen Wolf but it's slow. I am enjoying it though. The twins are growing on me. Love Lydia as a Banshee.

Also watching Hell on Wheels :)

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: What are you watching NOW?!

Post by bunniefuu » 02/05/14 05:39

What season/episode are you on with TW?

And only 4 more days till TWD! YAY :)

Post Reply

Return to “The TV Cabinet”