Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Welcome, are you new? Need some help? Well, come on in and say hello.
User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 03/31/13 09:26

BTW the beaming works fiiiine so far! Thanks again!
I posted a thread about this in the Welcoming Committee for the newbies... but just an update Stalker- if you are in the forum (any forum) and click on the banner it will take you back to the main (home) page... also, if you are inside of a topic (whether reading one or posting one) and click on the banner it will take you back to the front page of that particular forum you are in. :)

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/08/13 16:38

Okay... the next new thing (or rather old)... the mobile app.

Not sure if anyone cares to have it or not and if so which one would you prefer- TapaTalk or Forum Runner? :dunno

User avatar
SpicyAlejandra
Blacked Out
Blacked Out
Posts: 9945
Joined: 06/17/02 19:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by SpicyAlejandra » 04/09/13 05:41

I have no idea what either one of those are, but a mobile app would be cool :thumbsup

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/09/13 19:54

Well, I'm not going to mess with it until everyone is at a point that they want it. I know tapatalk costs the user like 2.00 or something to use. Not sure about forumrunner's cost.

Moving on... question for everyone-- I am still struggling with these banners at the top of all the forums. They are centered fine for me in Firefox and my Android. But they are all pushed to the right in my Internet Explorer. Is it just me... or is anyone else having this problem in IE, Chrome, Firefox, ect? :help

User avatar
JJ luvr
Wasted
Wasted
Posts: 1407
Joined: 03/25/04 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by JJ luvr » 04/10/13 10:28

I think a mobile app would be great but I don't know much about either one of those.

I have a question? Can we have sons of Anarchy and True Blood added to Shows that have their own pages so that we can have multiple threads in them?

Is there a way to show last post first instead of having to flip pages to get to them?

User avatar
JJ luvr
Wasted
Wasted
Posts: 1407
Joined: 03/25/04 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by JJ luvr » 04/10/13 10:30

I will Moderate on those pages as well.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/10/13 19:06

show last post first instead
It's already set up to do that and should be doing just that... where is not? :dunno

I'll go ahead and set up Sons of Anarchy tonight but you'll have to wait a few weeks for Tru Blood as it takes ALOT of time to style/program them... and well, Cory is busy with the movie forums and Spicy is busy finishing all the shows she added and I still have about 9 more to finish myself ontop of coding issues. I'll push the one first, but might be awhile before anyone can get to more than they already can handle. :)

User avatar
JJ luvr
Wasted
Wasted
Posts: 1407
Joined: 03/25/04 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by JJ luvr » 04/10/13 22:51

Thanks girlie! No rush just ideas to get more on here. I have been telling everyone lol. I wish I knew how to do more so that I could help you three. Thanks again for adding soa!

User avatar
JJ luvr
Wasted
Wasted
Posts: 1407
Joined: 03/25/04 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by JJ luvr » 04/10/13 22:59

Everywhere is showing oldest post first. On android and pc.

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/10/13 23:02

That's really strange... are you sure you don't have something set up in your profile preferences? It's fine on my android, internet explorer and firefox? :thinking

and you're welcome! We are trying to get it all up as quick as we can... but we do have like 55 forums LOL LOL LOL :thud :rotf

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/10/13 23:04

Okay, check user profile, then click on board preferences and the click on display- there you can check last post first. It's all in your control panel. :grin (time zones too)

User avatar
JJ luvr
Wasted
Wasted
Posts: 1407
Joined: 03/25/04 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by JJ luvr » 04/10/13 23:27

Ok I will check tomorrow. I meant to get more people here lol

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/11/13 08:11

Yeah, it usually takes the search engines about 90 days to pick up on the activity and feed new people here- which puts us at the end of May. Until then, it's really just word of mouth and advertising. :lol

Let me know if you figure it out and if it works for you or not!

User avatar
JJ luvr
Wasted
Wasted
Posts: 1407
Joined: 03/25/04 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by JJ luvr » 04/11/13 09:37

I fixed it! Thank you!

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/12/13 08:08

You're welcome! :)

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/12/13 09:17

Oh and a word to the wise, or rather a tip-
If you see Spicy, Cory or myself on for looooong periods of time you can be assured we are working on forum graphics. To have the most "current" version of what we are working on, hit your F5 key at the top of the keyboard to "refresh" each forum to it's most current state. Otherwise, you are looking at an old cached version. :lol

When we are on, I must hit the F5 key a thousand times myself! :haha :rotf

User avatar
destinyros2005
Administrator
Posts: 17353
Joined: 02/25/02 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by destinyros2005 » 04/16/13 17:42

Ok, so this may be something your working on but I have no idea since I'm still looped! :lol

1. The main page now can not be marked as read. The little flashing stars are always on even when the entire forum is marked read. :dunno
2. When you mark a forum read, for example, Grand Central, you then go back to the main page and not The Lounge.

:grin :grin

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/16/13 20:22

I am aware of #2 and am working on that (well have been for the past week)... it's the coding and is gonna take me awhile longer still.

#1 I noticed that too and I honestly just have no clue where to even begin to look to figure out how or why that's happening? :thinking :idea

User avatar
destinyros2005
Administrator
Posts: 17353
Joined: 02/25/02 20:00

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by destinyros2005 » 04/17/13 09:19

Okie dokie! :grin

User avatar
bunniefuu
Administrator
Posts: 26089
Joined: 10/20/01 19:00
Contact:

Re: Comments, Concerns, Suggestions and Updates, OH MY!

Post by bunniefuu » 04/17/13 10:26

Yeah, #1 might not ever get fixed. :lol WTH. I just have NO clue... :shake :lol

Post Reply

Return to “Welcoming Committee”