Page 2 of 6

Polar Novel

Posted: 03/15/03 21:29
by Dreambehr
Bunnie- Love the new sig line. Was it due to the discussion on bringing you and Cory to Doctor Behr and Vaughn? BTW, I'm still a huge too, if you didn't know already anyway. It's so obvious, right?

Polar Novel

Posted: 03/16/03 07:11
by Alien Stalker
I'm with Dreamy on the sig thingy. I was about to mention it on the RPG but forgot (and they do say human beings have brains )...Love it! Love your latest title, too, BTW...

Polar Novel

Posted: 03/16/03 16:18
by bunniefuu
Dreamy- Yes. It's for you.. silly. Didn't you check the sig testing thread in Welcoming Committee.

Stalker- Awwww.. you noticed. Yeah, well.. since I'm so bad, I had to be branded.

Polar Novel

Posted: 03/17/03 03:14
by Dreambehr
Bunnie- Nope. Going now though. That's a really cute title, Naughty Bunny and fitting too considering you've REALLY naugthy these couple of days.

Polar Novel

Posted: 03/17/03 04:36
by Alien Stalker
Yeah, bad, bad Bunnie!

Edited: BTW I rewatched Tess, Lies... yesterday, and it's so FULL of Polar implications, I began to get worried your damn Polar crap has spoiled M&M for me cause I was just watching and thinking, well, this could be interpreted as Polar, and this is so Polar, and this...at some point I was getting really worried that Michael didn't like Maria anymore...

Polar Novel

Posted: 03/17/03 15:27
by bunniefuu
Oh now.. come on.. you two are just as bad if not worse than me!

Oh and Maj- I got another great recommendation from a new polar fan that I plan on reading later tonight-- in case your interested as well--
pub44.ezboard.com/fthespoilerslutsfanficwhorehousefrm7&t=126

I was told it's even better than the Polar Novel.

Polar Novel

Posted: 03/18/03 07:29
by Alien Stalker
Hey, now I have to read that one. If it's said to be better than the Novel, which, as far as I know, is considered the Polar fic, I'm curious... HATE POLARISM!

Polar Novel

Posted: 03/19/03 03:58
by Dreambehr
Aww, poor Stalker's in a dilemma.
Quote:
I rewatched Tess, Lies... yesterday, and it's so FULL of Polar implications, I began to get worried your damn Polar crap has spoiled M&M for me cause I was just watching and thinking, well, this could be interpreted as Polar, and this is so Polar, and this...at some point I was getting really worried that Michael didn't like Maria anymore...
There was?! I don't seem to remember any Polar stuff.
Quote:
Oh now.. come on.. you two are just as bad if not worse than me!
Me. *innocent look* What do you mean?

Polar Novel

Posted: 03/19/03 07:22
by majandra06
Thanks, bunnie! I've haven't completed the polar novel...

Stalker-Why don't ya imagine Liz is Maria? Just a suggestion...

Polar Novel

Posted: 03/19/03 12:19
by Alien Stalker
Quote:
There was?! I don't seem to remember any Polar stuff.
Then go rewatch, girl! It's FULL of it! Seriously, everything Michael says is "we can't put Liz in danger, we have to get her out of there...", and he's really serious about it. I was like: "Um, Michael? Maria?! Heloo?" Go rewatch, seriously.

Maj - NO WAY! Liz is NOT Maria, that's why Michael/Maria does work, and Michael/ Liz doesn't. Period.

Polar Novel

Posted: 03/20/03 06:42
by majandra06
Stalker-Alright, alright, you're a BIG anti-polar, aren't ya? You still love me right?

Polar Novel

Posted: 03/20/03 07:12
by bunniefuu
Quote:
Liz is Maria?

Actually, sometimes you almost *have* to in order to read the story. Like Heather said on the other thread- some of us are just so sucked into our *couple* that it's impossible to imagine it any other way.

Polar Novel

Posted: 03/20/03 16:04
by Alien Stalker
Maj -
Quote:
Alright, alright, you're a BIG anti-polar, aren't ya? You still love me right?
Yeah, HUGE anti-Polar. Of course I still love ya though. Always, silly.

Polar Novel

Posted: 03/20/03 20:32
by CarolinaBlues
Okay. I'm a closet polarist. (Since S2) There I admit it. Shh. It's secret.

Polar Novel

Posted: 03/21/03 04:25
by Dreambehr
Quote:
Then go rewatch, girl! It's FULL of it! Seriously, everything Michael says is "we can't put Liz in danger, we have to get her out of there...", and he's really serious about it. I was like: "Um, Michael? Maria?! Heloo?" Go rewatch, seriously.
Stalker- LMAO. As usually, you crack me up.

I guess I don't really mind Michael and Liz. Obviously I'm still a big Dreamer but this coupling's cool too.

Polar Novel

Posted: 03/21/03 05:55
by bunniefuu
Quote:
Okay. I'm a closet polarist. (Since S2) There I admit it. Shh. It's secret.
WHAT?! Now I'm floored!

Polar Novel

Posted: 03/21/03 06:40
by CarolinaBlues
Quote:
WHAT?! Now I'm floored!
Yeah. It's shocking, I know. I mean, I was always a dreamer more than anything, but I wouldn't have been totally against Michael and Liz. I did see chemistry between them at times. It was a different kind from Max and Liz's but it was there. IMO. Also I kind of liked Brendon's acting in S2/S3 better than Jason's so that was another factor for me.

Polar Novel

Posted: 03/21/03 06:54
by bunniefuu
Quote:
liked Brendon's acting in S2/S3 better than Jason's so that was another factor for me.
Yeah, I'm with you on that one! Although, I kept hoping Kyle would get with Liz. I think it was the whole Max didn't deserve her at that point... and the whole Max was an asshole that destroyed a lot of the dreaming behind those two.

Polar Novel

Posted: 03/21/03 07:46
by CarolinaBlues
J - Yep. ITA. I liked the idea of Alex/Liz a couple of times too. Except I never really went there because they were like bestfriends and I didn't really want them to ever cross that line.

Polar Novel

Posted: 03/21/03 18:02
by bunniefuu
Quote:
Alex/Liz
Now that one I would of never even pictured. But *cough* I can see why you would.